Thursday, September 23, 2010

WZWH PANAS BLOG TULIS BERITA TENGKU AZLAN


Wan Zamzuri PANAS BERAPI  kerana admin blog muarasat dan gerila angkat dan siar berita YBM Tengku Azlan berucap dimajlis penutupan bulan kemerdekaan dan aidilfitri selasa 21/9 yang lalu.

Dalam komen blog muarasat terang-terang dia bertanya apa rasional muarasat menyokong TAZ. Pertanyaan dibuat berulang kali mendesak muarasat memberi jawapan. Sila lawati muarasat.

WZWH emosi sebab masih ada lagi bloggers ingin melapurkan pergerakan TAZ. Dia ingat bila dia dedahkan TAZ dengan macam keburukan semua orang akan tidak peduli TAZ lagi, kononnya dia telah pukul mati TAZ dalam blognya.

WZWH mahu kalau boleh orang jerantut boikot TAZ bila ada dijerantut dan segala program TAZ tidak disokong. Tindakan ini dibuat selepas peristiwa K18 yang yang didedahkan terbuka didalam blognya hingga gempar.


WZWH kena ingat YBM Tengku Azlan Masih Ahli Parlimen dan Ketua UMNO bahagian Jerantut. Tanggung jawabnya menjaga parti dan rakyat hingga pilihan raya. Jangan buat kurang adab dengan pemimpin. Apa salahnya apa yang Tengku Azlan berucap disiarkan ? .

2 comments:

  1. MAMPOS KALI NI MORON, BUDAK NI DAH LEBIH NAK SANGAT JADI CALON TAK SABAR-SABAR DAH. lAMBAT LAGI PRU BEB.

    ReplyDelete
  2. salam gerila minta link http://melayurayadaily.blogspot.com t ksh

    ReplyDelete