Wednesday, February 23, 2011

KOMINIS DAP MULA REKRUT MELAYU SIAL




Wou.. Kominis laknat, anti melayu dan anti Islam mula tarik melayu untuk dikominiskan. Ia sama seperti rekruitment kominis Rejmen ke 10 PKM dimana tokoh-tokoh melayu lominis masuk hutan dalam tahun 1948 keatas  zaman peralihan Jepun -Inggeris dahulu .

Sejarah berulang semula dalam bentuk baru, apabila parti soialis demokratik DAP anak kepada PAP Singapura mula merekruk anak muda melayu supaya mengancam bangsa dan agamanya sendiri. Rupanya melayu baru ini tidak membaca sejarah dari mana datang kominis DAP itu. Mereka juga tidak tahu kemana arah yang hendak DAP bawa. Janji mereka mendapat apa yang mereka hajati, samada wang dan pangkat.

                                                              *******

Apabila diumumkan Zairil Khir Johari sebagai setiausaha politik setiausaha agung DAP yang baru,Ini bermakna Lim Guan Eng ultra kiasu chauvanist rasis DAP telah memecat Ng Wei Aik samseng Komtar sebagai setiausaha politiknya.


Tujuan yang pertama adalah untuk memulihkan kembali imej kerja jahat samseng rasis DAP daripada pandangan umum. Ini kerana Ng Wei Aik adalah hitman dalam melakukan segala arahan dan kerja jahat Guan Eng.




Seluruh negara tahu insiden bagaimana Ng Wei Aik rasis DAP menganas menzalimi peniaga di Pulau Pinang,sehingga sekarang perlakuan itu mahu ditutup sekemas kemasnya walaupun saat artikel ini ditulis peniaga yang dizalimi telah mengalami kerugian yang amat besar dan langsung tidak dibayar ganti rugi.


Menarik terus baca  DISINI

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete