Wednesday, February 23, 2011

KOMINIS DAP MULA REKRUT MELAYU SIAL




Wou.. Kominis laknat, anti melayu dan anti Islam mula tarik melayu untuk dikominiskan. Ia sama seperti rekruitment kominis Rejmen ke 10 PKM dimana tokoh-tokoh melayu lominis masuk hutan dalam tahun 1948 keatas  zaman peralihan Jepun -Inggeris dahulu .

Sejarah berulang semula dalam bentuk baru, apabila parti soialis demokratik DAP anak kepada PAP Singapura mula merekruk anak muda melayu supaya mengancam bangsa dan agamanya sendiri. Rupanya melayu baru ini tidak membaca sejarah dari mana datang kominis DAP itu. Mereka juga tidak tahu kemana arah yang hendak DAP bawa. Janji mereka mendapat apa yang mereka hajati, samada wang dan pangkat.

                                                              *******

Apabila diumumkan Zairil Khir Johari sebagai setiausaha politik setiausaha agung DAP yang baru,Ini bermakna Lim Guan Eng ultra kiasu chauvanist rasis DAP telah memecat Ng Wei Aik samseng Komtar sebagai setiausaha politiknya.


Tujuan yang pertama adalah untuk memulihkan kembali imej kerja jahat samseng rasis DAP daripada pandangan umum. Ini kerana Ng Wei Aik adalah hitman dalam melakukan segala arahan dan kerja jahat Guan Eng.




Seluruh negara tahu insiden bagaimana Ng Wei Aik rasis DAP menganas menzalimi peniaga di Pulau Pinang,sehingga sekarang perlakuan itu mahu ditutup sekemas kemasnya walaupun saat artikel ini ditulis peniaga yang dizalimi telah mengalami kerugian yang amat besar dan langsung tidak dibayar ganti rugi.


Menarik terus baca  DISINI

No comments:

Post a Comment